Success IN Finance, s.r.o.

O společnosti

Naše firma se zabývá zprostředkováním služeb jako jsou hypotéky, pojištění a investice. Máme zde velmi zkušené poradce ve všech zmíněných oborech. Panuje tady ale na rozdíl od bank a dalších institucí pohodová domácká atmosféra.

„Zařídíme za vás financování, vyjednáme lepší úrok a sepíšeme smlouvy. A vše zdarma od A do Z.“

Asistent v kanceláři/recepční - pouze pro OZP/OZZ

Pracoviště: SFG Finance, s.r.o., Na strži 2097/63, 140 00 Praha 4 – metro Pankrác. Do kanceláří je bezbariérový vstup

Pracovní doba: 9:00 – 17:30 – práce rozdělena po dnech – jeden týden 2 dny/druhý týden

3 dny nebo dle domluvy kratší pracovní doba

½ úvazek – 20 hodin týdně

Popis práce: jednodušší kancelářské práce, administrativa, zajištění chodu recepce, pochůzky, práce s PC, aktualizace kalendářů, databází klientů a kontaktů, vyřizování telefonátů, obsluha klientů, drobný úklid, příprava podkladů pro banky a pojišťovny. Práce s interními programy. Příprava podkladů pro účetní. Nákup a doplňování zásob potřebných pro chod kanceláře. Uchazeč bude vstupovat do týmu OZP, kteří již v kanceláři pracují více než 4 roky.

Další úlohy dle zdatnosti uchazeče.

Požadujeme: příjemné vystupování; přátelskou povahu; týmového hráče i samostatnou osobu; znalost práce na PC – excell, word - podmínkou, znalost vyhledávání na internetu, email; chuť učit se novým věcem; logické uvažování, samostatnost, pečlivost a reprezentativní vzhled

Nabízíme: práci v příjemném mladém kolektivu v kancelářích v centru Prahy, různorodou práci při které se člověk nenudí, zaškolení, výuka angličtiny, multisport karty, teambuildingové akce a večírky

Platové ohodnocení: 13.500,-Kč/měsíc

V případě zájmu nás prosím kontaktujte na telefonním čísle 721 04 05 06 nebo na email kariera@sfg.cz, do předmětu emailu uveďte „asistent“

Nabízíme:

Pracovní doba: 9:00 – 17:30 – práce rozdělena po dnech – jeden týden 2 dny/druhý týden

3 dny nebo dle domluvy kratší pracovní doba

½ úvazek – 20 hodin týdně

Nabízíme: práci v příjemném mladém kolektivu v kancelářích v centru Prahy, různorodou práci při které se člověk nenudí, zaškolení, výuka angličtiny, multisport karty, teambuildingové akce a večírky 

Platové ohodnocení: 13.500,-Kč/měsíc

Co požadujeme?

Příjemné vystupování; přátelskou povahu; týmového hráče i samostatnou osobu; znalost práce na PC – excell, word - podmínkou, znalost vyhledávání na internetu, email; chuť učit se novým věcem; logické uvažování, samostatnost, pečlivost a reprezentativní vzhled

Kontaktujte nás

Success IN Finance, s.r.o.
Na Strži 2097/63,
140 00   Praha 4

http://www.sfgh.cz

Sídlo společnosti na mapě

Naše volné pracovní pozice:

Recepční - asistent/tka

Kancelářské práce a administrativa